درخواست جبران خسارت (SLA)
شکایت از مرکز تماس (صف انتظار، زمان انتظار و ...)
شکایت از سرویس (تاخیرات، هزینه های مربوط به نصب و تغییر و فروش سرویس)
نحوه محاسبه ترافیک و مشکلات مالی (ابهام در مصرف)
شکایت از MDF و واحد های فنی
اعتراض به تخلیه و جمع آوری خط تلفن
درخواست تماس با مشترک توسط کارشناس لایه دو/ BO
پیگیری شکایت
شکایت از پیمانکار نصب سرویس های XDSL(هزینه ها,رفتار,عملکرد و...)
شکایت از پیمانکار نصب سرویس های فیبر(هزینه ها,رفتار,عملکرد و...)
شکایت از امور مشترکین